1. Mit neveznk ltalnos kommunikci elmleti megkzeltsben mdinak?
2. Mi a kpvezrls?
3. Melyik a legnagyobb kltsgtpus a kommunikcis folyamatban?
4. Melyek a nagypublicits mdiumok?
5. Mi a sajtmdiumok leglnyegesebb tulajdonsga?
6. Mirt kell mixelni a mdiumokat?
7. Melyik mdiahatkonysgi mutat alkalmas leginkbb a klnbz tpus mdiumok sszehasonltsra?
8. Ltezhetnek-e a mdiumok a reklmeszkzk nlkl, marketingkommunikcis szempontbl?
9. Mi az a mrskelt vizulis hats?
10. Melyik a legnagyobb pldnyszm napilap?
11. Mirt van szksg a pldnyszm auditlsra?
12. Mit jelent a rendszeres alkalmi olvasottsg fogalma?
13. Mekkora medd szrsa lehet a hobbilapoknak?
ٱ 5 % alatt
ٱ 5-10 %
ٱ 10 – 20 %
ٱ 20 % felett
14. Van-e szmottev – 35 % feletti – rendszeres frfi olvasja a Nk Lapjnak?
15. Elrsi korltozs esetn milyen felttelekkel helyettesthet a TV mdia, valamely ms, nem TV mdival? Legalbb kt felttelt nevezzen meg!
16. Melyik mdiacsoportba tartozik az attrap?
17. Mit neveznk kiegszt mdinak?
18. Melyik TV csatorna reach mutatja a legnagyobb a 25-49 kztti korcsoportban?
19. Mondjon pldt 90 %-nl nagyobb affinits mdira!
20. Melyik mdiamutat a legalkalmasabb a kampnyok mretnek, nagysgnak a meghatrozsra? |